مرکز فروش میز کاشت ناخن حرفه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد استاندارد میز کاشت ناخن حرفه ایقیمت روز میز کاشت ناخن حرفه ای کلاسیک

میز کاشت ناخن حرفه ای اولین و از مهمترین انواع ملزومات در بین تجهیزات آرایشگاهی برای مراکز آرایشی و فعال در این زمینه است.

انتخاب این محصول کاربردی باید با در نظر گرفتن استانداردهای خاصی صورت گیرد تا در حین کار، ناخن کار بتواند علاوه بر راحتی بهترین نوع خدمات را به مشتری ارائه دهد. بزرگترین مرکز آنلاین این محصولات جدیدترین انواع میز را با قیمت تولیدی عرضه می کند.

مرکز فروش میز کاشت ناخن حرفه ای

ابعاد استاندارد میز کاشت ناخن حرفه ای

ابعاد استاندارد میز کاشت ناخن حرفه ای

امروزه در سالن های آرایشی بخش ویژه ای به طراحی و کاشت ناخن تعلق دارد. برای انجام هر چه بهتره این خدمات، تهیه بهترین نوع ابزار کار و لوازم اهمیت زیادی دارد. یکی از مهمترین آنها نیز میز کاشت ناخن است که در ابعاد و سایز مختلف طراحی و تولید می شوند. میز کار برای ناخن کارهای حرفه ای گاهاً می تواند به صورت سفارش در ابعاد و رنگ های مختلف طراحی شود. این مدل میزها از نظر عرض کوتاه هستند، چرا که نباید فاصله زیادی بین مشتری و ناخن کار وجود داشته باشد. داشتن چند طبقه یا کشوی مجزا نیز برای این محصولات اهمیت زیادی دارد تا بتوان لوازم طراحی، رنگ ها و … را درون آنها قرار داد. 
یکی از پرطرفدارترین این محصول انواع میز ناخن کلاسیک است که به صورت چهار پایه ثابت و از جنس ام دی اف ساخته می شود. میزهای کلاسیک معمولاً دارای دو یا سه کشو در قسمت جلویی ناخن کار هستند تا دسترسی به انواع لوازم آسانتر باشد.
ارتفاع استاندارد میزهای حرفه ای معمولاً حدود ۱۲۰ سانتی متر، عرضه آنها ۴۰ سانتی متر می باشد. طول میز بسته به نوع کارآیی، فضای سالن کار و همچنین میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید، می تواند بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر متغیر باشد.

قیمت روز میز کاشت ناخن حرفه ای کلاسیک

قیمت روز میز کاشت ناخن حرفه ای کلاسیک

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید یا سفارش آنلاین میزهای کاشت ناخن، قیمت خرید و فروش آنها است. هر چقدر که جنس بدنه و نوع طراحی این محصولات بهتر و باکیفیت تر باشد به همان میزان قیمت فروش آنها نیز افزایش می یابد. به طور کلی عوامل زیر در تعیین قیمت  میز ناخن حرفه ای می توانند تاثیرگذار باشند:

  • جنس بدنه که می تواند ام دی اف یا چوب ساده باشد.
  • تعداد کشوهایی طراحی شده در میز
  • جنس پایه ها که چوبی یا آلومینیومی هستند.
  • چرغ دار یا ساده بودن پایه میز
  • برند شرکت تولید کننده
  • ابعاد میز تولیدی
  • قیمت روز مواد خام بکار رفته در تولید

خریداران عمده و فعالین بازار برای سفارش انواع میز کاشت ناخن حرفه ای با طرح های مدرن و کلاسیک می توانند از طریق نمایندگان پخش و فروش آنلاین این مرکز سفارشات خود را ثبت کنند.