مرکز خرید صندلی جکی آرایشگاهی سه تیکه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید صندلی جکی آرایشگاهیفروشندگان عمده صندلی جکی آرایشگاهی زنانه

صندلی جکی آرایشگاهی سه تیکه را می توانید به صورت مستقیم از مجموعه دورانس سفارش دهید.

لذا انتخاب نوع و همچنین کیفیت محصول سبب گردیده خرید اینترنتی این محصول از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

این صندلی ها در دو نوع دستی و اتوماتیک برای فروش عرضه می شوند و شما می توانید با توجه به قیمت آن، یکی از مدل ها را انتخاب و سفارش دهید.

نحوه تولید صندلی جکی آرایشگاهی

نحوه تولید صندلی جکی آرایشگاهی

صندلی آرایشگاهی یکی از نیازهای اساسی آرایشگاه های زنانه و مردانه به حساب می آید.

به همین دلیل تولید صندلی جکی از میان تجهیزات آرایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است.

تولید کنندگان تلاش می کنند تا محصولی را تولید نمایند که در درجه اول کیفیت و کارایی و در درجه دوم رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

معمولا این صندلی ها از پایه های هیدرولیکی ساخته می شوند که سایز کردن اندازه آن متناسب با قد مشتری، آسانتر و راحت تر صورت گیرد.

در تولید این محصول از استیل کروم سخت برای ساخت بدنه استفاده می شود. جک های این نوع صندلی ها قابلیت تحمل تا وزن ۴۰۰ کیلوگرم را خواهند داشت. مبنای کار در تولید این پایه ها، استفاده از روغن به صورت پمپاژ به وسیله اهرمی است که به عنوان پدال پا در نظر گرفته شده است.

امکان سفارشی سازی محصول با توجه به نوع نیاز مشتری هم وجود دارد و در برخی از مواقع انواع صندلی های جکی با سایزهای سفارشی تولید و به مشتریان تحویل داده می شود. صندلی های جکی دستی امروزه کاربرد چندانی ندارد و بیشتر آرایشگران از انواع هیدرولیکی آن به جهت سهولت کار استقبال می کنند. تنظیم ارتفاع، شکل و زاویه مورد نظر در این نوع صندلی ها آسانتر بوده و مشتری در زمان نشستن بر روی آن احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

فروشندگان عمده صندلی جکی آرایشگاهی زنانه

فروشندگان عمده صندلی جکی آرایشگاهی زنانه

صندلی جکی زنانه که مخصوص آرایشگاه های زنانه می باشد به صورت عمده به فروش می رسد. این نوع صندلی ها قابلیت تنظیم به صورت خودکار را هم دارند. در فروش عمده عرضه به صورت مستقیم و با قیمت تولید صورت می گیرد و خریداران می توانند صندلی های جکی را با قیمتی کمتر از نرخ بازار از سایت ما به روش آنلاین سفارش دهند. ثبت سفارش در این شیوه کار آسانی است.

کافیست به سایت مراجعه و پس از بازدید از مدل های مختلف عرضه شده در سایت، بر اساس نوع نیازی که دارید، مدل صندلی را انتخاب کنید. صندلی های جکی در آرایشگاه های زنانه کاربردهای متعددی دارند. از اصلاح تا رنگ مو و دیگر کارهای جانبی با استفاده از این صندلی ها آسانتر خواهد بود.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *