فروش بی واسطه صندلی سرشور ایرانی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

صندلی سرشور ایرانی بهتر است یا خارجی؟بازرگانی صندلی سرشور ایرانی

صندلی سرشور ایرانی از بین تجهیزات آرایشگاهی ایرانی محبوب ترین است .

یک ویژگی منحصر به فرد نسبت به صندلی های مشابه خارجی دارد و آن این است که صندلی‌ ایرانی متناسب با نیاز مشتریان و سلیقه مشتریان ایرانی تولید و توسط مجموعه دورانس در سرتاسر کشور به صورت بی واسطه و مستقیم عرضه می شود .

صندلی سرشور ایرانی بهتر است یا خارجی؟

صندلی سرشور ایرانی


بهترین صندلی سرشور صندلی است که برای شما و حرفه ی شما مناسب و بهترین باشد .

منظور از این جمله این است که شما همیشه نسبت به انتخاب بهترین صندلی اقدام می کنید که بتواند نیازی که شما از آن دارید را برطرف کند در واقع شما انتخاب خود را بهترین می دانید زیرا خودتان بهترین هستید.
در انتخاب صندلی ایرانی و خارجی چالش هایی برای شما وجود دارد که باید برای برطرف کردن آنها اقداماتی صورت گیرد . صندلیهای سر شوری که در ایران تولید شده اند که متناسب با علم ارگونومی و شرایط جغرافیایی کشورمان است که در صورت خرابی و نیاز به قطعات آن ؛ به راحتی می توان تعمیر و قطعات آن را تهیه کرد .
حال سوال این است:
آیا نمونه سرشور خارجی نیز اینگونه است؟

بازرگانی صندلی سرشور ایرانی

بازرگانی صندلی سرشور ایرانی


بازرگانی صندلی ایرانی بر عهده مجموعه دورانس در کشور می باشد که بهترین و بزرگترین مرجع تجهیزات آرایشگاهی در کشور است. مجموعه ما در راستای ارائه مشاوره های هدفمند و هدفمند سازی تجهیزات آرایشگاهی و تجهیز آرایشگاه ها به صورت وسیع در کشور فعالیت دارد که با تحویل پروژه های تجهیز و سفارشات در موعد مقرر اعتماد ساخته ایم .
مجموعه دورانس چه در زمینه واردات و چه در زمینه صادرات تجهیزات آرایشگاهی لوکس و با کیفیت فعالیت چشمگیری را آغاز نموده و پذیرای کارخانجات بزرگ تولید تجهیزات آرایشگاهی کشور در این زمینه ها می باشد.
هدف ریاست محترم مجموعه دورانس؛ یکپارچه سازی صنعت تولید تجهیزات آرایشگاهی کشور ، صادرات این محصولات به کشورهای مختلف ، ارز آوری ، رونق اقتصادی و پویا شدن چرخه تولید در کشور عزیزمان می باشد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *