نمایندگی فروش تخت ماساژ برقی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات عمومی تخت ماساژ برقی متحرکقیمت روز تخت ماساژ برقی ساده

تخت ماساژ برقی به روش های مختلفی به فروش می رسد . نمایندگی های زیادی در زمینه عرضه و تولید انواع تخت برقی و با انواع طرح ها تولید می شود.

این نمایندگی ها محصولات تجهیزات آرایشگاهی خود را به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

خرید عمده بسیار مقرون به صرفه تر است و نمایندگی ها اغلب محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانندـ

نمایندگی فروش تخت ماساژ برقی

مشخصات عمومی تخت ماساژ برقی متحرک

مشخصات عمومی تخت ماساژ برقی متحرک

تخت ماساژ پرتابل یکی از تخت هایی می باشد که در بین عموم مردم طرفدار زیادی دارد . این تخت در بین انواع تخت ها از هر نظر بهترین تخت است زیرا ماسور هایی که برای ماساژ دادن به خانه مشتری می روند به این تخت نیاز دارند .

 همچنین کسانی که مقدار جای کافی برای جمع کردن تخت ندارند می توانند از این تخت استفاده کنند زیرا این تخت کاملا جمع می شود و تاشو می باشد .

مشخصات تخت ماساژ برقی کاملا به صورت الکتریکی کار می کند مثلا اگر بخواهیم مقدار شیب را کمتر کنیم فقط باید با زدن یک دکمه این کار را انجام داد .

تخت هایی که پایه آن چوبی باشد نسبت به تخت های ماساژ دیگر زیباتر و جذاب تر می باشد ولی مقاومت و کیفیت خوبی ندارد ولی تخت هایی که پایه آلومینیومی دارند کیفیت عالی دارد و بسیار سبک می باشد و به همین دلیل قیمت بیشتری نسبت به تخت ماساژ های دیگر دارد .

وزن تخت در انتخاب تخت بسیار مفید است . برای خرید تخت بهتر است از پایه های آهنی استفاده شود زیرا استقامت زیادی دارند و خیلی محکم می باشد . 

ارتفاع تخت هم بسیار مهم است البته باید نسبت به قد ماساژور ارتفاع تخت را انتخاب کرد . 

قیمت روز تخت ماساژ برقی ساده

قیمت روز تخت ماساژ برقی ساده

قیمت تخت ماساژ برقی بستگی به نوع تخت دارد و قیمت ثابت و معلومی ندارد زیرا هر تختی ویژگی های خودش را دارد به همین دلیل قیمتش مشخص نیست .

البته تخت هایی که با قیمت پایین تولید و ساخته می شوند ساخت ایران می باشند که بعضی وقت ها این تولید آن ها متوسط و گاهی وقت ها رو به پایین هستند .

نکته مهم این است که اگر قیمت پایین باشد جنس بی کیفیت می باشد ـ و احتمال این که تخت زود خراب شود خیلی زیاد است و به همین دلیل از نظر جنس و کیفیت خیلی مهم است . 

اگر تخت ماساژ با قیمت کمتری می خرید حتما وزن کمی داشته باشید در غیر این صورت تخت به زودی خراب می شود .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *